Marek Pietrzela Hit na kit (fragmenty)
Ewa Mazur wiersze
Jerzy Święch Michał Głowiński, czyli o literaturoznawstwie bez granic i uprzedzeń
Tadeusz Chabrowski wiersze
Henryk Kozak Kamień
Sławomir Buryła „Życie nie jest bezpiecznš wyspą.” O debiucie Henryka Grynberga
Piotr Mamcarz wiersze
Tadeusz Zubiński Opowiadanie z deszczem
Stanisław Stanuch „Odziani w ogień, po własnych popiołach, stąpamy do nieba”. O poezji Tadeusza Śliwiaka
Stanisław Chyczyński wiersze
Zbigniew S. Mastemak „Pornografia”: trójząb w orle
Agnieszka Reszczyk wiersze
Waldemar Michalski Galicyjskie korzenie twórczości Adama Zielińskiego
Krzysztof Rudowski Punkt obserwacyjny
Grażyna Iwanicka wiersze
Danuta Mostwin Przechodzenie granic nieprzekraczalnych
Danuta Kosk-Kosicka wiersze
Maciej Malicki Ogryzki z NY
Stanislaus A. Blejwas Czesiu! Jak się mamy!?
Stefan Szczygłowski wiersze
PLASTYKA
Paulina Toporowicz Mitologia w ilustracjach S.Hiszpańskiego
Stanisław Popek Sny z wieży milczenia. W dwudziestą rocznicę śmierci Jana Popka
PRZEKROJE
Tematy polsko-żydowskie
Katarzyna Więcławska Poezja Słuckiego – echa judaizmu
Arkadiusz Adamczuk Lublin, którego nie ma
Katarzyna Więcławska: Löw o literackich związkach polsko-żydowskich
Sławomir Buryła Tematy do przemyśleń
Robert Kuwałek Życie żydowskie na Lubelszczyznie w okresie Wielkiej Wojny
MUZYKA
Ludwik Gawroński Opera „Chłopi” według Reymonta
Krzysztof Bańka Voo Voo robi Oov Oov, czyli nowa stara twarz Wojtka Waglewskiego
TEATR
Bartek Kruk Lubelskie święto teatru
FILM
Sławomir Bobowski Realizm i filozoficzny uniwersalizm „Aktorów prowincjonalnych” Agnieszki Holland
PODRÓŻE
Wojciech Zalewski Dayakowie i Batakowie, rozważania pątnika
ROZMOWY
Realny zaświat – z współtwórcami Teatru im. S. I. Witkiewicza w Zakopanem rozmawia Grzegorz Walczak
NOTY
Stanisław Chyczyński Nowaka poezja religijna
Elżbieta Cichla-Czarniawska O literaturze i sztuce XX wieku – z okazji jubileuszu Tadeusza Kłaka
Elżbieta Stoch Dawne lubelskie adaptacje „Pana Tadeusza”