E-wydanie „Akcentu” można kupić w:
Spis treści
Łukasz Marcińczak: Odyseusze z Maisons-Laffitte
Joanna Clark: Innego końca wojny nie będzie
Grzegorz Wróblewski: wiersze
Andrzej Jaroszyński: Zdradzeni wyrzutkowie. Polacy w brytyjskich powieściach szpiegowskich
Anna Maria Mickiewicz: wiersze
Anna D. Jaroszyńska-Kirchmann: wiersze
Urszula Benka: O wieży Babel z piernika
Aleksandra Ziółkowska: wiersze
Michał Paweł Urbaniak: Faraonki
György Gömöri: wiersze
PRZEKROJE
Nie tylko analitycznie…
Iwona Hofman: „Jest między nami jakaś gra luster” [Sławomir Mrożek, Józef Czapski „Listy 1964-1988”];
Jacek Dobrowolski: Pierwszy przewodnik po szamańskich zwierzętach mocy w Polsce [Wojciech Jóźwiak „Nasze zwierzęta mocy”];
Grzegorz Józefczuk: Zobacz, jak było wtedy w teatrze, a dowiesz się… [Jarosław Cymerman „Sezony pierwsze i ostatnie. Teatr Miejski w Lublinie w latach 1944-1949”];
Konrad Zych: Mam i ja [Dorota Masłowska „Mam tak samo jak ty”]
PLASTYKA
BARDOWIE
Jan Kondrak: Nowy śpiewnik ukraiński (2022)
TEATR
Magdalena Jankowska: Jaki bóg będzie nas sądził?
HISTORIA
Ildikó Rosonczy: Sojusz tyranów. Historia rosyjskiej niewoli polskiego oficera honwedów z 1849 roku
À REBOURS
Jacek Zalewski: Dzieje przemiany: „wczesny” Tomasz Terlikowski kontra „późny”
OBYCZAJE
Jan Lewandowski : Cywil w mundurze „ludowego” wojska
KARTKI Z WYSPY
Grażyna Lutosławska: Wątpliwości
BEZ TYTUŁU
Leszek Mądzik: Plemienny Makbet
NOTY
Małgorzata Szlachetka: Zanim Loża 44 przeszła do historii, trochę się działo
Klara Sadkowska: Artyści i widzowie w obiektywie Andrzeja Polakowskiego. Wystawa z okazji 60-lecia pracy twórczej w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego
Waldemar Michalski: Stanisław Baj – poeta palety
Noty o autorach